IMPORTANT: Si us voleu donar d'alta, escriviu-nos a wiki@matadejonc.cat

4t: Carrer Llibertat

Altes Eduard Valls
Baixes Marc Pérez, Feliu Serra, Antoni Company, Àlvar Moreno i Rubén Cobo
Fou l'any de... Miley Cyrus canta a rock in rio , mor Michael Jackson

Aquesta és la foto que ens varem fer a principi de curs. Varem triar fer-la al pati petit de la caseta perquè ens recordava al dia que entràvem per primera vegada a l'escola. És una de les poques fotos on sortim tots junts i a més és la darrera de la classe que recordarem.

Contingut

• Eduard Valls
  • Marta Vidal

L'inici del final:

La nostra primera foto d'aquest últim curs.

Carnestoltes:

Aquest any ens varem disfressar de boda gitana.

Es va canviar el recorregut de la desfilada i es va celebrar la festa al pati nou.

N'Aina i en Néstor van ser els noviis i la resta de la classe els seguia fent de convidats. Va ser un dels millors carnavals a l'escola..
N'Eduard que va fer de capellà de la boda i que duia el cartell que anunciava que els noviis ja estaven casats.

Aquí estan en Nèstor i na Maria.

Dos gitanos contra el món! Aquí teniu a nen Néstor i a nen Miquel Àngel, molt autèntics!

Viatge d'estudis:

Després d'un any seguit de recol·lectar doblers en les festes de mata de jonc pel viatge d'estudis a la fi va arribar el moment de decidir a on voliem passar el darrer viatge.

Varem triar com a destí Andorra, i estàvem disposats a passar-ho beníssim i a gaudir de les darreres hores junts en un altre país!

El primer dia, el vàrem passar dins l'autocar i, en arribar a Andorra, cansats del trajecte, ens vàrem quedar a l'hotel descansant ja que el següent dia seria cansat.

L'endemà, a les 8 del matí, ja érem tots dins l'autocar preparats amb la roba i els estris per esquiar. Va ser un dia divertit, ple de caigudes, cops i rialles, ja que la majoria érem debutants. I l'horabaixa, per descansar la sobrecàrrega, ens vàrem relaxar a Caldea.

El grup d'esquiadors principiants en el seu primer dia.
El grup d'snow amb el millor monitor de tots amb diferencia, Augusto.
Damunt el telecadira na Maria, na Neus, n'Antònia Maria i na Martina.

El divendres, visita turística per Barcelona: Montjuïc, la Sagrada Família, passeig per les Rambles i, finalment, vàrem acabar fent unes compres pel Maremàgnum. Allà vàrem tenir un imprevist, perquè n'Eduard es va ennuegar mentre dinavem, i ell i na Magdalena varen haver d'anar a l'hospital i no pogueren tornar fins l'endemà. Per sort, finalment tot va sortir bé.

Aquesta és la darrera fotografia del nostre viatge quan ja érem a l'aeroport de Palma a punt de sortir a rebre els pares amb les maletes.

Menjador de les pistes

Aquí teniu a un parell de nines de la classe abans d'entrar a dinar al menjador, d'esquerra a dreta: na Maria, na Bàrbara, na Belén, n'Aina i na Simona.

La Mirada

Aquí surten en Lluís i Nèstor en una habitació de l'hotel Oriol, aquesta foto ens va marcar molt, ja que no té efectes especials, va quedar obscura perquè na Martina va posar el dit davant al flaix.

Aquí estan quasi totes nines, davant l'aquarium de Barcelona. D'esquerra a dreta: Neus Nadal, Aina Melià, Bàrbara Cortés, Martina Martorell, Maria Reus, Antònia Maria Planas i Simona Stelianova

Aquesta és la fotografía que ens varem fer quan tornavem d'Andorra en el mirador de Barcelona.

Els quatre.jpg

Aquí teniu d'esquerra a dreta a nen Lluís Coll, en Nèstor Páez, en Miquel Àngel Salvà i en Fabi Páez en el mateix mirador on varem estar una estona abans de partir cap al Maremagnum.

A n'aquesta fotografia surten en Nèstor Páez i en Joan Manuel Pèrez-Lozana a una casa en runes que hi havia al costat de restaurant on ens aturarem a dinar el primer dia. Fitxer:Adria.jpg

En aquesta foto surten na Martina, na Neus i na Marta en es pati nou de s'escola, la fotografia està feta per n'Adrià Soldado Gorreto